Saturday, January 22, 2011

1001 malam

















































haaaa siap pon aku pny ni ! haish lama kot aku tunggu 3 hari baru dpt semua ni lols lembab pny intenet ! by the way sorry lambat update haha ! padahal sape je nak bace en ? :P semua gmbr di atas ni adalah gmbr semasa aku overnght dgn budak budak bilik hehe best kot time ni. bnyk tmpt pg dalam 1 hari. wow ! tak penah aku buat selalu pg 1 2 tmpt then balik dah. haha bnda ni aku pg bebekal RM50 je haha hebat kan? :D hehe so jom keluar lagi haha haritu pg bnyk tmpt. first tmpt pg ts jalan jalan sana msk kedai sony main game main camera semua haha jakun en padahal bnda tu dah buat bnyk kali :P then pg BB amik pic dgn BLUE MAN ! haha haritu gold man en so skg tukar color plak hihi ramai kot tgk time tu haha mana taknye aku org 1st pi bubuh duit then amik gmbr haha mcm artis dah aku time tu ramai amik pic. cehh poyo org sorg haha then pg pavilion terserempak dgn crew tv2! lagi sekali aku kene majal sbb aku ingat org nak rakam biasa je tibe tibe pnggl aku nak interview haha mmg terkejut berok ah aku en haha ada 4 org terpilih iaitu aku, soleh , amzar and faiz ! haha masuk tv bhai ! hoho pstu pg mcd bb makan kat sana then gerak ke KLCC amik gmbr semua tp tibe tibe ada pak guard berkelulusan Ph.D sound kerek gila babi. halau kitaorg sbb main gitar kat situ padahal bukan kitaorg baskin pon =.=' poyo gila kot aku rasa nak maki je tp malas ah tmpt die en so tak baik haha pastu pg ke BB plaza shisha sana and tgk live band. style kot penyanyi die. :D then lepak depan maybank. ada sorg rockers dtg en nak try gitar kitaorg haha tp dengan selamber rock die " konek la gitar ni. tak rock langsung. bnyk kene kencing perempuan ni " haha style la uncle ! :D then tunggu pkl 6 teros balik kajang sampai dalam pkl 8 lbh. hoho 

best kot time ni walaupon duit tak mencukupi time ni haha nxt time buat lagi la tp tmpt lain asyk sama je. hoho

* orang yang mengikut rombongan cik kiah ni ialah jimie , amzar, zaim , faiz , affiq , awe , gebe , amy , bandik  and soleh hoho eh dah pkl 5 ! tido la jimm ! esk ada kelas.... bye ! :)

No comments:

Post a Comment