Thursday, January 20, 2011

YES MAN !

oh what big world !
today is one of the boring day ! itu yang boleh di katakan haha tp nasib baik la ada penyelamat hehe thanks to jim ! :P befo tu aku korang dah boleh cop aku ni doktor ! haha sbb dah makin bnyk pesakit yg dtg jumpa aku mntk ubat haha kelakarkan? aku rasa dah boleh bukak clinic kat sini rm10 per person :P cewaaah haha
tadi ada la 2-3 org tny share masalah dorg tp masalah aku tak settle lagi haha najmi kan. always mysterious man ! :P 

TAPI nasib baik aku aku ada mood nak tgk movie harini. idola aku plak yg belakon aku tak sangka pon haha he give me inspiration ! thanks man ! i like your style ! hehe


after yes ! i love that girls ! :p

 
idol ! hehe

yeah aku tau cerita ni dah lama. aku nak tgk je tada masa haha alasan padahal je en. tp serius best kot cerita ni ! :D aku tak kesah la korg nak ckp apa pon en. janji aku suke cerita ni and jim carrey! hoho nasib baik ada cerita ni kalau tak harini la hari paling @#$#@+%@# ! haha ! yelah mana tak nye kalau setiap hari asyik dota online dota online sometimes jadi doctor sekjap . bapak bosan , haha i said YES for this ! hehe

esok nak overnght! tak sabar nak lenjan camera faiz hoho bye nite :D

No comments:

Post a Comment