Sunday, January 9, 2011

life 2011

yeaah sem 2 dah start! :D azam tahun ni rasa nak capai pointer 3.5 keatas hoho insyallah! hehe tp kene la stdy cik jimie oi. kalo asyik fb ota fb dota je bila nak berjaya? lols maybe aku nak buat schedule aku sndri la. HAHA *mcm aku akan ikot nnt en :p

maybe aku nak buat mule mule pg kelas then habis kelas on laptop then blaja cording balik dah lama tinggal ntah ingat ke tak bnda alah tu haha pastu nak blaja buat virus HAHA *asyik tgk org buat je aku nak try jugak hehe
pastu kalau ada teater lagi aku nak masuk and tanak malu dah. pegi mati ah kalau asyik nak malu je. aku nak gak menang dari dulu masuk belakon tak menang pon. tp org asyik dok puji puji lakonan best nak gak merasa award ! cewaaah haha
 mana tau dapat masuk ni ke en 1 hari nnt :D
fav actor ! i like your style man ! <3 :D

tu la idola aku dari dulu lagi. semua cerita die aku tgk mst tergelak haha bg aku die style gila . sama mcm aku la otak gila haha. sekarang ni aku akan cuba focus pd 3 bnda je 
family, study  & life !
so i hope i can trough it easily . amin ! :D

  

No comments:

Post a Comment